بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی بخش دوم

بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی بخش دوم

مهاجرت برای تحصیل این روز ها یکی از انتخاب های مردم در سراسر دنیا است.

همان طور که در قسمت اول مطلب “بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی” خدمت شما عزیزان محبوب ترین و ارزان ترین کشور ها را برای مهاجرت تحصیلی معرفی کردیم، در این بخش هم همین لیست را ادامه خواهیم داد.

مهاجرت به کشور هند

هند یکی از ارزان ترین کشور های دنیا بر اساس نظرسنجی ها و همین طور تحقیقات نشریات بین المللی است و ۱- ویزای تحصیلی ۲- ویزای کاری ۳- سرمایه گذاری و ثبت شرکت روش های دریافت اقامت در این کشور زیبا است.

البته با توجه به پرجمعیت بودن کشور هند کار آسانی را برای کسب درآمد و تجارت نخواهید داشت.

بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی بخش دوم

مهاجرت به سرزمین اروپای شرقی – اوکراین

در یک آمار از یک خبرگزاری معتبر اعلام شده است که زندگی در اوکراین بیش از 65 درصد ارزان تر از ایالات متحده امریکا است. اما قدرت خرید مردم بسیار در این کشور پایین است و درآمد کمی دارند. نکته ی دیگر این که فصل زمستان اوکراین بسیار سرد و گاها غیرقابل تحمل است.

مهاجرت در سرزمین گردشگری گرجستان

گرجستان هم یک سرزمین گردشگری و توریستی محبوب است و از این نظر در میان ایرانیان نیز پرطرفدار می باشد، اقامت و زندگی در گرجستان هزینه ی زیادی ندارد و قطعا می تواند یکی از اصلی ترین اولویت های مهاجرت باشد.

مهاجرت تحصیلی به قزاقستان

سرزمین محبوب دیگر برای گردشگری و مهاجرت قزاقستان با منابع فراوانی طبیعی مانند نفت، زغال سنگ و … قزاقستان است که هزینه ی زندگی بسیار کمی دارد و می تواند برای افرادی که به دنبال یک کشور ارزان قیمت هستند مناسب باشد.

بهترین و ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی بخش دوم

تحصیل در کشور پاکستان

پاکستان یک کشور ارزان قیمت است که البته تنها بخش هایی از آن برای زندگی امن و مناسب هستند؛ هزینه زندگی و تحصیل در این کشور پایین بوده و دارای منابع و ثروت ملی بسیار زیادی است.

همین طور پاکستان بسیار به ایران نزدیک بوده و برای مهاجرت مناسب می باشد.

مهاجرت به کشور ترکیه

ترکیه قطعا یکی از شناخته شده ترین کشور های این لیست و برای گردشگری بین ایرانیان بسیار محبوب است، سطح دانشگاه ها و تحصیلات در ترکیه بسیار بالا بوده و هزینه ی زندگی نیز نسبت به بسیاری از کشور های اروپایی و اسیایی کم تر است.

ضمن این که این کشور از نظر اقتصادی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و از سه جهت ارتباط با دریا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *