بهترین دانشگاه های هنگ کنگ

بهترین دانشگاه های هنگ کنگ

تحصیل در هنگ کنگ می تواند برای هر کسی در هر نقطه از از جهان بسیار جذاب و جالب باشد.

در این مطلب از سایت به خانه – بخش اخبار دانشجویی قصد داریم بهترین و محبوب ترین دانشگاه های هنگ کنگ چین را به شما عزیزان معرفی کنیم که در حال حاضر تبدیل شده اند به بزرگ ترین مراکز برای جذب دانشجویان خارجی و بین المللی و احتمالا اگر به تحصیل خارج از ایران فکر می کنید این موارد می توانند اولویت های اول شما باشند و به آن ها فکر می کنید.

البته در چین دانشگاه ها به دو صورت دایر هستند و اگر احساس می کنید که نیاز است تحصیلات در مورد چین را نیز از همین کشور شروع کنید و مبدا چین را به خوبی بشناسید، قطعا بهتر است این مطلب را مطالعه نمائید.

تحصیل در چین بهترین اتفاقی است که در انتظارتان خواهد بود و اگر ترجیح می دهید به کشوری نزدیکی ایران بروید و تحصیل خود را در مقطع فوق دیپلم، لیسانس و بالاتر ادامه دهید قطعا دانشگاه های چین بهترین وضعیت را دارند.

بهترین دانشگاه های هنگ کنگ

دانشگاه چینی هنگ کنگ

چین در حال حاضر وضعیت خوبی از نظر تحصیلات و سطح علمی نسبت به دهه ی 90 و قبل از آن دارد و هنگ کنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این دانشگاه یکی از بزرگ ترین و برترین ها است و اگر ترجیح می دهید تحصیل خود را در این دانشگاه که توسط دولت تاسیس شده است شروع کنید باید بگوییم که دو زبان انگلیسی و چینی در این دانشگاه برای تدریس دروس مختلف استفاده می شود و تنها دانشگاه هنگ کنگ است که برندگان جایزه نوبل در آن به فعالیت مشغول هستند.

ضمن این که این دانشگاه ها در حال حاضر در بهترین وضعیت خود از نظر تحصیلی قرار دارند و ایده آل کسانی هستند که می خواهند به یکی از زبان های چینی و انگلیسی درس بخوانند و برای آن ها مدرک خارجی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت ویژه از نظر های مختلف می باشد.

بهترین دانشگاه های هنگ کنگ

دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ

این دانشگاه 5 دهه ی پیش تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان محبوب ترین دانشگاه قدیمی این کشورش شناخته می شود و در مورد آن باید بگوییم که آخرین رتبه جهانی در میان تمامی دانشگاه ها ۹۵ بوده و از برترین ها در آسیا نیز شناخته می شود . ساختمان جدید این دانشگاه توسط معمار ساختار شکن زاها حدید با طرحی بسیار زیبا با ۱۵ طبقه طراحی شده.

قطعا می تواند یکی از معتبر ترین مرکز ها برای تحصیل شما باشد و باید بدانید که معماری در دانشگاه پلی تکنیک بسیار مقدس و تمام دانشجویان برای آن اهمیت ویژه ای قائل هستند.

شما در این دانشگاه ها می توانید به دو زبان تحصیل کنید و در واقع صحبت کردن به زبان انگلیسی در چین به خوبی مشهود است و شما می توانید از این زبان در کنار زبان چینی و کلاسیک چینی استفاده کنید. آشنایی با زبان انگلیسی تجربیات متنوعی را برای شما به همراه دارد و علاوه بر تحصیل می توانید در تعامل روزانه نیز از آن استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *