بهترین دانشگاه های دندانپزشکی 2019

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی 2019

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان بهترین و محبوب ترین دانشگاه های دندانپزشکی را معرفی کنیم که قطعا می تواند بهترین مقصد برای تحصیل در این رشته ی سخت و البته پردرآمد باشند. به یاد داشته باشید که این دانشگاه ها به عنوان بهترین ها هستند و قطعا می توانند در رده بندی محبوب ترین ها در سراسر دنیا قرار بگیرند.

برخی از این دانشگاه ها به صورت کالج بوده و برخی نیز دانشکده و پردیسی از یک دانشگاه بزرگ هستند که البته بیشتر آن ها نیز در اروپا دایر هستند. در واقع اگر ترجیح می دهید در دندانپزشکی بهترین باشید باید این دانشگاه ها را در اولویت اول خود قرار دهید، قطعا قبولی در این دانشگاه ها سخت تر از چیزی است که بتوانید فکرش را بکنید.

دانشگاه میشیگان

قطعا وقتی نام میشیگان را می شنوید می توانید حدس بزنید که این دانشگاه در کدام کشور دایر است و چه وضعیتی از نظر تحصیلی خواهد داشت، در ادامه بیشتر با این مرکز تحصیلی بزرگ و بین المللی آشنا می شویم.

این دانشگاه بزرگ و جامع در واقع بسیار در دنیا مشهور بوده و بسیاری سعی می کنند ورودی آن را دریافت کنند، دانشگاه میشیگان امریکا دارای رتبه برتر در زمینه تحقیق، اشتغال و مسئولیت اجتماعی است و یکی از بهترین دانشگاه‌های آمریکا می باشد و این محبوبیت به دلیل سطح بالای آن است.

از جمله دروسی که در این دانشگاه به عنوان پایه تدریس می شود و شما هم اگر در آن تحصیل کنید بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد،  بهداشت دهان و دندان، اندودنتیکس، علوم بهداشت دهان و دندان، ارتودنسی، دندان‌پزشکی کودکان، پریودنتیکس و پروتز دندان می باشد.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی 2019

دانشگاه دندان‌ پزشکی توکیو

البته این دانشگاه تنها دندانپزشکی نیست و در رشته های دیگر پزشکی دانشجویان زیادی را می پذیرد، در ژاپن دایر شده است و یکی از بهترین دانشگاه های آسیا برای تحصیل در رشته ی دندان پزشکی و علوم بهداشت دهان و دندان می باشد. شاید یکی از شرایط سخت در مورد حضور در این دانشگاه زبان است، نیاز خواهد بود که شما زبان ژاپنی را فرا گیرید زیرا  برای تحصیل در این دانشگاه نیازمند دانش زبان ژاپنی هستید.

کالج کینگ لندن

دانشگاه های لندن نیز قطعا باید در این لیست قرار بگیرند و شما نیز بیشتر با آن ها آشنا شوید، کالج کینگ لندن یکی از این موارد است، اگر می خواهید در مورد تخصص ها در این دانشگاه بدانید باید به مواردی چون دندان‌ پزشکی، زیبایی شناسی دندان، اندودنتیکس، پروتزهای ثابت و متحرک و توانبخشی پروستتیک فک بالا اشاره کنیم.

این دانشگاه در حال حاضر پذیرش دانشجو به زبان انگلیسی را می پذیرد و قطعا باید بتوانید دروس تخصیی و عمومی را به صورت انگلیسی پشت سر بگذارید.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی 2019

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد امریکا نیز در صد این لیست قرار دارد و اگر ترجیح می دهید تحصیل خود را در امریکا شروع کنید قطعا پذیرش در این دانشگاه می تواند بهترین هدف برای شما باشد. از جمله تخصص های دندانپزشکی که در این دانشگاه آموزش داده خواهند شد می توان به اندودنتیک، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، جراحی، ارتودنسی، دندان‌پزشکی کودکان، پریودنتیکس و پروتز دندان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *